לאורך השנים יצא לי לראות המון מומחים שהשקיעו הרבה משאבים
בבניית קורסים דיגיטליים שלא נמכרים
אחרי עשרות רבות של פגישות עם מומחים בעלי קורסים שלא נמכרו,
הנה שלושת הטעויות הנפוצות שמונעות כנראה גם מכם למכור:
1. אתם עושים שיווק אורגני בלבד אבל אין לו כמעט חשיפה…
2. עשיתם פרסום ממומן והפסדתם כסף…
3. שיווקתם לרשימת התפוצה שלכם ולא מגיעות ממנה יותר מכירות…
אז איך בכל זאת אפשר להרוויח כסף בקביעות מהקורס הדיגיטלי שלכם?
למרות שהרבה בעלי קורסים דיגיטליים לא מצליחים למכור אותם בצורה קבועה, בטח שמעתם גם על אנשים שכן מצליחים להרוויח יפה מהקורסים שלהם ולהכניס עוד כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים לעסק שלהם.
זה קורה בזכות העובדה שיש להם מערכת שיווק מדוייקת ומשומנת – שאנחנו קוראים לה: ה'טייס האוטומטי' , שמעבירה את תהליך המכירה בצורה מתוכננת היטב וללא מגע יד אדם כך שבעל העסק לא נדרש להיות מעורב בתהליך המכירה כלל.
אז איך הם מצליחים למכור ללא מגע יד אדם וללא צורך בשיחות מכירה כלל?
כדי להצליח למכור קורס ללא מגע יד אדם, נדרשת מומחיות בשיווק ומכירה ברמה מאד גבוהה והבנה בפסיכולוגיה צרכנית.
כיוון שכך, האנשים המצליחים לא מתפשרים על מנגנון השיווק שנדרש כדי להגיע למכירות בצורה עקבית ויומיומית. הם לומדים את הלקוח שלהם בצורה מעמיקה, הם מבינים את הצורך בצוות מנצח שיעזור להם לרדת לכל פרט בתהליך (כי הם יודעים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים) והם ממשיכים לעקוב ולשכלל את 'המכונה' שלהם כדי לשפר את הביצועים שלה עוד ועוד.
למה הכוונה במילה 'מכונה'?
דמיינו שיש לכם פס ייצור שמצד אחד שלו נכנסים בכל יום אנשים שמתעניינים בתחום שלכם, ולאחר שהם מגיעים לעמוד מפורט המסביר עליכם ועל הקורס שלכם, הם מחליטים לרכוש אותו ולהפוך ללקוחות שלכם מהצד השני, וזאת מבלי שהכירו אתכם לפני כן ומבלי ש"בזבזתם" זמן על שיחות מכירה מייגעות לאנשים הלא מתאימים ומבלי שהשתעבדתם לרשתות החברתיות כדי לגרום לזה לקרות.
נשמע טוב?
למשל איריס מוסיוף, לקוחה שלי בתחום של אירוח וסטיילינג שהגיעה אליי עם קורס דיגיטלי שלא הצליחה למכור ולאחר שבנינו את 'המכונה' עבורה, הקורס שלה החל להימכר על בסיס קבוע וייצר לה הכנסה נוספת של אלפי שקלים בחודש, ללא מגע יד אדם.
או אילנית זיתוני, שפנתה אליי כדי שאעזור לה לפרסם ולמכור את הקורס הדיגיטלי שלה בתחום של פייס יוגה לאלפי אנשים והיה לה חשוב לעשות זאת ללא שיחות מכירה ארוכות או וובינרים מתישים. לאחר בניית 'המכונה' היא השיגה מאות רכישות והכנסה של עשרות אלפי שקלים בחודש מבלי להרים טלפון אחד או לעשות וובינרים כפי שעשתה לפני כן!
או מיכל מילגרום-מור, מנטורית, מתקשרת ומרפאה אנרגטית שפיתחה מוצר חינמי מתוך כוונה להפוך את הנרשמים ללקוחות משלמים. בפועל, זה דרש ממנה זמן ומאמץ רב. לאחר בניית 'המכונה', המוצר שלה נמכר בצורה אוטומטית וברווח גדול. בנוסף, 90% מהרוכשים המשיכו לרכוש את החלקים הבאים שלו – מה שהגדיל לה אפילו יותר את הרווחיות.
1. אני שולח לכם טופס עם מספר שאלות שיעזרו לי להכין תכנית שמתאימה ספציפית אליכם כדי שאוכל לבנות את המכונה המדויקת לכם.
2. אתם קובעים איתי פגישה בתשלום סמלי.
3. אתם משריינים מועד לפגישה ביומן שלי.
עלות הפגישה היא במחיר סמלי של 350 ש"ח כולל מע"מ.
כדי לוודא שאתם מחוייבים לתהליך ובאמת רוצים להבין מה חסר אצלכם כרגע וכדי שתהיה לכם מכונה כזו של 'טייס אוטומטי' המוכרת את הקורס הדיגיטלי שלכם ללא מגע יד אדם וללא ביצוע שיחות מכירה.
חשוב לי להיפגש רק עם מי שבאמת שוקל ברצינות ליצור סיסטם להכנסה משמעותית מהקורס הדיגיטלי שלו ויש לו ניסיון מוכח בעבודה מול לקוחות בתחום שלו.
בין אם נעבוד יחד לאחר מכן ובין אם לא, בפגישה הזאת יפלו לכם הרבה אסימונים לגבי איך להתקדם מכאן. אז חשוב להירשם, למלא את השאלון ברצינות ולכתוב לי כמה שיותר פרטים עליכם ועל העסק שלכם כדי שנפיק את המקסימום מהפגישה הזו.
אני עוזר ומלווה בעלי עסקים שיש להם מומחיות ידע, להקים פס ייצור של הכנסות מהאינטרנט בשיטתיות ובקביעות תוך 90 יום.
במהלך השנים ליוויתי בהצלחה את המנטורים המובילים בישראל בפרסום המוצרים הדיגיטליים, ההשקות, הוובינרים והכנסים שלהם. ניהלתי עבורם קמפיינים בתקציבים של מאות אלפי שקלים בפרסום ממומן וייצרתי להם מעל 100,000 לידים ומכירות בשווי מיליוני שקלים.
הקמתי את סוכנות הפרסום "דיגיטל ווינר" – שיווק דיגיטלי עם תוצאות כדי לסייע ולקדם את העסקים במדיה הדיגיטלית.
כמו-כן, אני מציע קורסים דיגיטליים בתחומים שונים כמו: מחקר לקוחות, שיווק וידאו בסמארטפון, פרסום ממומן ביוטיוב ועוד.
אני עושה את כל זה במטרה אחת:
לסייע לעסקים לבנות את האוטוריטה שלהם ולייצר הכנסות ורווחים בדיגיטל.
אשמח להכיר גם אתכם ולעזור לכם לפצח את הסיסטם שיביא לכם מכירות מהקורס הדיגיטלי שלכם.